neděle 26. září 2010

Mé narozeniny v pondělí

Ach ano, zítra mám narozeniny. A budou velkolepé... ani ne. Místo dortu zákusky a dárky... ani nevím, spíše ne. O prázdninách jsem totiž dostala mobil a želvu taky nevím, jestli dostanu, protože prý "potom". To známe. Určitě ji nedostanu nikdy. Už s tím mám zkušenosti. třeba jsem si přála rybičky, obyčejné rybičky a prosila jsem mamku pět let a stejně je nemám. I když akvárium stojí hodně, přece není problém to koupit.
Někdy prostě myslím, že jsem smutná. jsem osamělá, kamarády nemám, rodina nic moc a co z toho vzejde? Nic. No ale doufám, že ty narozeniny nebudou zas tak hrozné.

3 reakcí:

Croftka113 řekl(a)...

tamten kokínek.blog.cz byl hezčí opravdu nevím jak ti to mám napsat ale si debil že si blog nechala!!!

Lyra řekl(a)...

Díky za názor, opravdu, ale nemusíš psát, že jsem debil... je to mé rozhodnutí, ale opravdu díky za názor.

*Ona řekl(a)...

No jo. Já bych chtěla kočičku, a taky nemám nic.

Okomentovat