pondělí 20. září 2010

Mám já jedno přání...

To první přání, které bych si přála úplně hodně, super mega bombově, to vám tady zveřejňovat nebudu, protože je to trochu divné. A to druhé je - chci být spisovatelkou! Ano. Už je to tak. Právě proto jsem si založila autorský blog, abych mohla psát a psát až do skonání světa. Poznala, co je to psaní, co je to literatura a líbí se mi to. Právě teď třeba chci napsat jeden román a půjčila jsem si k tomu knihu z knihovny - Jak napsat bestseller a je to super knížka. i když pro dospělé, já chci být prostě spisovatelkou a chci, a chci, a chci. A nikdo mi v tom nezabrání. Ale fantazie mi v tom může zabránit. Když nebudu mít ani námět, ani nápad, prostě nic, bude to všechno hrozně prázdné a nudné. Ale když budu mít dobrý nápad a všechno super, bude to ten nejunikátnější román, ze všech dob! A bude a bude! Doufám.
Už zase pochybuji, vidíte to? já jsem prostě nikdy ničemu doopravdy nevěřila. Vždy byla nějaká pochybnost, nějaké "ale", chci to změnit. Chci být plná optimismu a napětí a spisovatelství mi v tom jen pomůže! Alespoň doufám. Zase.
No nic, konec, šmitec. Už jsem se dopsala.

2 reakcí:

*Ona řekl(a)...

Tak to jsme dvě..

e. řekl(a)...

Týjo. Ty máš rázný myšlenky. Aspoň máš v tý hlavě trochu UKLIZENO. :D...
spisovatelkou v dnešní době musí být fakt náročný. já bych například bestseller napsat nemohla, protože bestsellery jsou většinou takové, že se trefí do vkusu "těch průměrných lidí", čímž jsou vlastně skoro všichni, žejo... muselo by to bejt něco ve stylu láska akce akce a něco dokonalýho.. hm. to by u tý mý prokletý morbidity asi nešlo, co? taky bych chtěla mít takové přání, takový sen a věřit si v tom. ale do knížek já netrefuju, sice píšu také povídku, ale jen tak - (nepočítejme to, že si jí chci zabalit do krvavé kůže se zlatým nápisem a ňaaňaa)... v umělecké dráze si aké nevěřím, protože je to takové.. moc mlhavé, nestabilní, nejisté.. a sázím se, že až teď půjdem na úřad práce dělat si test, co by jsme mohli být, vyjde mi HROBNÍK... /evil laugh/

hele, Lyro, já si ve vás našla společníka! já jsem zas napůl češka, ze čtvrtky italka a z další čtvrtky němka.. ale zajímalo by mne, jak to máš ty v procentech - píšeš všechno napůl, ale jaká část je ta největší? :)

Okomentovat