neděle 19. září 2010

Ano, zase posuzuji autorské a blogísařQé blogy

Dostala jsem se do divné nálady. Všechno mě štve a tak jsem chtěla naspat další článek o UFU jménem BlogísařQa.
Pokud vás napadne plno dalších důvodů, proč nebýt blogísařQ, spojte se s mým agentem... ne, dělám si legraci. Spojte se se mnou.
Takže... -zapisuje si do bloku (nebo blogu?) důvody, proč nebýt blogísařQa- 

 1) ultrakrátké články vás nebudou uspokojovat
Ano, ano. Vaše články budou téměř jedna věta a jejich význam nulový. Pokud ale najdete důvod, být autorská, nebudete už nikdy s blogem smutná. Alespoň podle mě. 

2) SBénQa, AffísQa vám budou psát "obíhám" a vám to nebude stačit
Chtěli byste opravdový zájem o vaše články, takový, že si někdo váš článek přečte a opravdu k němu napíše něco srozumitelného. ne, prosím vás "spadli mi hračky do kanálu a zajímavý článek. Ještě jsem lepší neviděl" BLBOST! Absolutní blbost. vy přece nechcete žádná SBénQa, kterým jde jen o to, mít nejlepší návštěvnost.

3) A když už jsme u té návštěvnosti...
Vůbec se o ni nestarejte. pište pro sebe! I když, na co psát článek, když si ho nikdo nepřečte, že? tohle vás určitě napadne. Ale pokud vám nebude vadit, že napíšete článek pro nikoho nebo pro jednoho věrného človíčka, tak jste dosáhli tzv.   Blogařského osvícení (já vím, úplně super název, ale líbí se mi). To je krásný stav. já už ho dosáhla.

 4) A poslední bod - pověst
 Když budete mít dobrou pověst a budou vaše články opravdu zajímavé, tak budete mít dobrou pověst a vše články se budou opravdu líbit. Ale nezapomeňte na bod. 3 (viz nahoře). Pište pro sebe'


A to je vše, co pro vás dneska mám -sundává si imaginární brýle- Děkuji, Lyra

1 reakcí:

*Ona řekl(a)...

Máš, i já mám stejný názor jako většina autorských blogerů.

Okomentovat