úterý 14. září 2010

Přezdívky, přezdívky, a jaké?

Ano, asi jste uhodli, na co teď právě myslím. Přezdívka, to je jediné, čeho se mi nedostává. Potřebuji vymyslet nějakou originální přezdívku, aby se hodila k blogu, ke mně a k mé osobnosti. Už nechci Mrs., Sl., apod.
Chtěla bych něco jedinečného, a když si lidé řeknou: ,,Hm... tahle přezdívka _____ je fakt originální." Tak to bych byla ráda. Moc ráda. Ale chtěla bych i přezdívku, která by se líbila i mě. Já vím, to je snad jasné, že?
Přemýšlela jsem nad tím už déle a přezdívku Dryáda jsem třeba nikdy nechtěla. jen jsem plácla to, co se mě zrovna napadlo. Tak by bylo nejlepší, kdybych se jmenovala Bezejmenná, jenomže tak se jmenuje už i jiná blogerka a to by bylo hodně neoriginální. Co třeba Bezhlavá? Já vím, blbost. Chtěla bych něco právě jako Ponořená, co má jedna blogerka, nebo Bezejmenná. Ale zároveň nechci ztratit originalitu. A když se řekne ______, tak si lidé zase řeknou: ,,Jej, to nemůžou mít jiné přezdívky?"
A to já nechci. Chci prostě něco, co se bude líbit a co se bude hlavně líbit mě. Pokud budete mít nějaké návrhy, určitě mi řekněte.
Možná, že přezdívku budu mít nakonec od vás!

1 reakcí:

Unknown řekl(a)...

No já taky nejsem zrovna nějak originální, chvíli mě to štvalo.... ale když už jí mám tak jí prostě mám a sem na ní zvyklá a je těžký jí změnit (aspoň pro mě)

Ps.: co třeba Vien? i když já si myslim že to musí přijít samo ten nápad nenuť to ( to zní divně :D)

Okomentovat