pondělí 13. září 2010

Nic je něco, nebo nic?

Já vím, je to divné, ale prostě tomu nemůžu přijít na kloub. Já jsem strašně přemýšlivá a přemýšlela jsem i nad tím, co je nekonečno, a kolik to vlastně je. Jsem prostě exot. No, a pomůžete mi to vyřešit?
Nic je něco a zároveň nic, když je to nic. A nic má barvu průhlednou, protože jde o to, kam se zrovna díváte. No, můžete mít jakoukoliv barvu, ale nic se jinak také nazývá temnota, nebo černota a černota, už podle názvu je černá, takže by to mělo být černé, ale nic, je třeba i něco, ale černota je něco úplně jiného. Černota je to, že vidíme něco černě, ne jako pesimisticky, ale, že jsme třeba slepí, nebo jsme omdleli. A když je nic průhledné, tak je to něco, ale když se to nazývá nic, tak to přece je nic, nemám pravdu?
Řešila jsem to se spolužákem a prostě mi to pořád a pořád vrtá hlavou. Co si o tom myslíte vy? je nic něco, nebo nic. A nebo to může být nic i něco!
Jupí, možná jsem na to kápla. Je to to samé, jen nic je nic a zároveň něco.
Páni... konečně už od toho mám pokoj! A díky, za pomoc, i když možná nevíte s čím, tak jste mi pomohli s vyřešením. Bez odpovědi na mou otázku bych nemohla jen tak v klidu spát.

0 reakcí:

Okomentovat