neděle 12. září 2010

Úvodní řeč

Možná jste znali můj původní blog, ano, měl 1 rok. Bohužel, už mě blog.cz omrzel a po vyzkoušení blogspot jsem se vydala na tuto cestu. Snad se vám i tento bude líbit. Zamýšlím s ním, že bude lepší, než ten předchozí, snad. No, jsem ráda, že jsem ho založila. Na blogspot přešlo už mnoho uživatelů blog.cz, tak možná, že se tu povede i mě.

Děkuji

4 reakcí:

Anonymní řekl(a)...

také jsem přešla :D

b-shoot řekl(a)...

sakra, nejak mi to blbne :D, nejsem prece anonym

Blackness řekl(a)...

Také jsem chtěla přejít na blogspot, ale ještě se tady v tom moc nevyznám takže zůstávám ještě na blog.cz :)

Lyra řekl(a)...

Anonymní: No, prostě už jsem toho měla dost! Ale pořád mi vrtá hlavou, jak se dělají rubriky...

b-shoot: No, asi to zablblo

Blackness: Já už jsem prostě přešla.

PS: Nevíte tu někdo, jak se dělají rubriky?

Okomentovat